1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hey daar, Wasbeer hier.

Discussie in 'Jezelf voorstellen' gestart door DuubleDC, 8 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuubleDC

DuubleDC Beheerder
    Medewerker Beheerder

Lid geworden:
    13 feb 2019
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey hey,

MrWasbeer hier, een jongeman van 18 jaartjes jong met veel leuke hobby's en interesses.

Sinds midden 2017 ben ik begonnen aan het project 'VoxelNetwerk ', hier ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds druk mee bezig.

Naast Minecraft speel ik ook andere games, dit zijn de spellen zoals: Assassins creed en total war. In de tijd dat ik niet achter mijn computer zit maak ik graag (natuur)foto's met mij Canon EOS 1000D .
    Ook sleutel ik graag aan computers & laptops, zo houd ik mijzelf bezig met kleine reparaties en installaties.

Voor vragen en of problemen binnen/over VoxelNetwerk kan je altijd bij me terecht.

Hopelijk tot ziens.

Groetjes,

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

• Informatie

VoxelNetwerk is een Nederlandstalige Minecraft server die draait op versie 1.14.3. Ons motto is: 'Survival met een twist'. Dit houdt in dat er bepaalde punten anders zullen zijn dan andere servers, denk aan: custom items, quests en nog veel meer! Kom jij het allemaal ontdekken?
  • Navigatie

Open the Quick Navigation

• Doneren

Als team werken wij elke dag, dag in dag uit aan onze server. Dit doen wij om jou de beste speelervaring te kunnen bieden. Echter kost een server onderhouden geld, wil jij een kleine bijdrage leveren aan VoxelNetwerk? Kijk dan eens naar onze donatie mogelijkheden.